viaţa e plină de flori

Florile au fost create înaintea noastră ca, atunci când vom deschide ochii din nefiinţă spre A FI, să ne umple viaţa de frumusseţe. Acum sunt multe feluri de flori: florile de câmp, florile iubirii, florile recunoştinţei, florile jertfei, flori de gând, spini, mărăcini ... toate au frumuseţea lor. Mie îmi plac florile şi am încercat să-mi umplu viaţa cu soiuri multe, atât cât mă pricep şi pot. ... Bine ai venit în lumea florilor mele!

miercuri, 7 martie 2012

editoriale din 2012


Deşertăciunile şi Veşnicia
Privită de Sus, lumea aceasta este ca un bulgăre pe care roiesc oamenii, zbătându-se pentru nimicuri. „Toate sunt deşertăciune” spune Eclesiastul. „Toate” se referă la grijile pentru lucrurile şi trebuinţele trecătoare şi la preocuparea de a face rău. Cele dintâi nu sunt de niciun folos, ori grija pentru ele este ineficientă pentru că oricum le-am avea de la Dumnezeu, căci El ne poartă de grijă ca un Tată, iar un tată nu suferă nicio lipsă pentru copilul său. Preocuparea din urmă face găuri negre în existenţa proprie, în a celor din jur şi străpunge Universul cu durerea pe care o provocăm. Din toate zbaterile nostre, din toate sacrificiile şi eforturile rămâne pentru veşnicie Dragostea.
Ramona ARONEASA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu