viaţa e plină de flori

Florile au fost create înaintea noastră ca, atunci când vom deschide ochii din nefiinţă spre A FI, să ne umple viaţa de frumusseţe. Acum sunt multe feluri de flori: florile de câmp, florile iubirii, florile recunoştinţei, florile jertfei, flori de gând, spini, mărăcini ... toate au frumuseţea lor. Mie îmi plac florile şi am încercat să-mi umplu viaţa cu soiuri multe, atât cât mă pricep şi pot. ... Bine ai venit în lumea florilor mele!

duminică, 22 aprilie 2012

Cordelute decorate de mine

trandafiri lila glazurati pe suport filigran de culoare bronz. Florile sunt prinse din lucratura pe suport, adica rezistente. si sunt lacuite.
Trandafiri - sa-i mananci ca pe bomboane si alta nu.
sora soarelui - preferata mea dintre flori   suportul metalic are culoarea bronz, floarea este pe suport filigran, prinsa din lucru,adica are rezistenta si mai este si lacuita :))
Adăugaţi o legendă

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu