viaţa e plină de flori

Florile au fost create înaintea noastră ca, atunci când vom deschide ochii din nefiinţă spre A FI, să ne umple viaţa de frumusseţe. Acum sunt multe feluri de flori: florile de câmp, florile iubirii, florile recunoştinţei, florile jertfei, flori de gând, spini, mărăcini ... toate au frumuseţea lor. Mie îmi plac florile şi am încercat să-mi umplu viaţa cu soiuri multe, atât cât mă pricep şi pot. ... Bine ai venit în lumea florilor mele!

duminică, 22 aprilie 2012

nu zice nimeni nimic?

M-am apucat de scris poezii si povestioare pentur copii. Nu stiu ce-mi veni. Oricum eu am mai scris poezii cand eram in ciclul primar, apoi in facultate. Sigur erau de alt gen, dar cred ca erau bunicele, ca au avut ceva aprecieri. acum veni chestia asta cu copiii, poate si pentru ca asa mi se pare mai onesta realizarea paginii pentru copii a suplimentului religios pe care il realizam la cotidianul Buna ziua Brasov. de 9 ani si 2 luni.
Se pare oricum ca vorbesc singura. deocamdata nimeni nu pare a citi ceva de pe aici. In fine, daca cineva citeste va rog sa-mi lasati o parere, ceva, ca sa am si eu o masura a lucrurilor pe care le fac. sa stiu daca sa continui sau sa o las balta. Multumesc. Sunteti draguti!:))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu