viaţa e plină de flori

Florile au fost create înaintea noastră ca, atunci când vom deschide ochii din nefiinţă spre A FI, să ne umple viaţa de frumusseţe. Acum sunt multe feluri de flori: florile de câmp, florile iubirii, florile recunoştinţei, florile jertfei, flori de gând, spini, mărăcini ... toate au frumuseţea lor. Mie îmi plac florile şi am încercat să-mi umplu viaţa cu soiuri multe, atât cât mă pricep şi pot. ... Bine ai venit în lumea florilor mele!

duminică, 22 aprilie 2012

Natalia mea sau Maica Benedicta

Vreau sa spun ca am meditat la a incepe din nou sa scriu poezii la indemnul fostei mele colege de facultate si, mereu de atunci, prietenei mele Natasa, pe care dupa aproape 7 ani in care nu am stiut nimic de ea am regasit-o ca Maica Benedicta, stareta Manastirii Frumoasa din Republica Moldova. Si iata ca am reinceput: sa scriu si sa ne contactam, macar pana o da Dumnezeu sa ne si putem vedea. http://www.frumoasa.md/obstea/

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu